lørdag den 3. august 2013

Kauni på pindene - igen :-)

I torsdags blev den yngste 15 år og huset blev fyldt med unge glade tøser.
Heldigvis blev jeg shanghajet af den skønneste veninde, og vi tog en halv times tid i Garnfix, en konkurrerende forretning, til der hvor jeg arbejder. :-)
Hun har en flot forretning med et stort godt udvalg og jeg er jo især faldet for Kauni i sin tid.
Nu "mangler" jeg ikke ligefrem garn..... Men jeg var NØD til at købe bare et nøgle Kauni og da jeg så så dette - med de skønne farver - der lige passer til et tørklæde/sjal, tjah..... ;-)

Se hvor fint det bliver :-D


Kauni er ren uld, strikkes på pinde 3, men for at få lethed ind i sjalet, strikker jeg på pinde 4, og det kører bare!

Noget andet...
Jeg er jo også maskinstrikker og har i meget laaaannnngggg tid ønsket mig noget der hedder Designaknit.
Tænk sig - det ER bestilt :-) til MIG!
Programmet bruges på computer og kobles derefter sammen med maskinen som så er klar til at strikke modellen!
Pris 4400,- og kabel 1495,- så det er jo alletiders undskyldning for at være NØD til at bruge det mest muligt :-D

Rigtig god dag til dig!

3 kommentarer:

  1. JEG VIDSTE DET! Jeg sagde jo du allerede ville gå igang med det samme. Du KAN bare ikke lade være. Hvor skønt. Jeg venter dog lidt. Det er alt for varmt til uld lige nu. Nogle gange er det godt med lidt impulskøb, hva; ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da, det er kanon!
      Jeg har bare lidt svært ved at bedømme hvor langt garnet egentlig rækker, for ville jo helst have et trekantet sjal, men nu bliver det her sån, så ser vi... Man KAN jo altid strikke et til...

      Slet
  2. Eller købe mere garn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet