torsdag den 15. august 2013

Kauni tørklædet og kortærmet trøje!

Nu er det jo snart længe siden jeg har skrevet om mit tørklæde, men det går fremad - se!
1.5 mtr nu og still going! Det er det sidste  garn jeg er på, så det slutter når der ikke er mere!!!
Det er herligt tv-strik.... Hmm... Det ser ud til jeg ser meget tv :-D

Nå! Noget helt andet - maskinstrik!
Jeg har en bog med nogle maskin strikkeopskrifter, dem har jeg aldrig strikket, da spænding, strikkefasthed osv næsten med garanti ikke passer, så lige så godt lave det hele fra bunden MEN..
En gang skal jo være den første.
Maskingarn har jeg nok af - så bliver den ikke god - så ud med den!
Men se her :-)
Den er slet ikke så ringe endda!
Stolpen er dog temmelig dyb, og jeg har ikke helt bestemt hvordan den skal være!
Måske nok noget med ca 10 små knapper....!

I dag har jeg afsat tid til leg med mit DAK8, glæder mig :-)

God dag til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar