søndag den 11. november 2018

Bison? Næ tak - jeg har min egen tyr!

Så gik endnu en uge. Utroligt som tiden drøner derud af. Dagene går med Bachelorprojektet, og aftener med veninder og kæresten - utroligt som den mand tager tid 💗 tid tilbragt med ham er godt nok kvalitets-tid - ligesom tiden med mine skønne veninder! I er alle u-undværlige i mit liv 😊

Fredag til afskedskoncert med Big Fat Snake


Det var en fantastisk oplevelse, især var jeg imponeret over forsangeren Anders Blichfeldt, både som person men også hans stemme og sceneperformance - fantastisk at opleve. Det var for øvrigt hans fødselsdag, som publikum fejrede med sang og flag.
Jørgen og jeg mødte mange bekendte, men vi havde (som altid) vores egen lille fest og nød hinanden i fulde drag 😘
Lørdagen gik sammen med Jennifer - altså tøsen har jo fået kørekort og vupti - har mor her ingen bil hver weekend 😄 Nej det er faktisk mig selv der tilbyder hende den, for det gælder om at hun får erfaring fra start og inden det bliver vinter med glatte veje!!! Godt nok har jeg sagt at hun selv skal betale for eventuelle skader, men pyt med dem, tænk hvis der skete hende noget 😢 Nå, sådan vil jeg ikke tænke!

Søndag er "vores fridag" og i dag tog vi til Bison skoven og gik ind til Prins Henriks bænk. Det var ikke det bedste vejr, men med min hånd i hans, hvem tænker vel så på vejret? Ikke jeg 💖


Ja, jeg ved det godt, vi ser glade ud - og det er vi også! Livet er bare herligt når vi er sammen!
I aften har han lovet at øve sig lidt på guitar, åh jeg elsker det - han er vanvittig dygtig, og der står lige nu 3 guitarkasser her i stuen - en med en akustisk guitar, en 12 strenget og en elektrisk - så jeg har overvejet om manden oprindeligt lider af personlighedsspaltning? 😅
Nå, stegeben til aften, så jeg smutter 👍 Du får lige forklaringen på dagens overskrift 💘

Min tyr ved Svinemosen

2 kommentarer:

  1. Nåååå, hvor er I søde.
    Vi ses på onsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak, ja "jeg har aldrig følt himlen så nær som nu" som der synges <3
      Ja vi ses onsdag, jeg glæder mig :-)

      Slet