fredag den 16. november 2018

Fra Mandag d 29 oktober. Hvor er det altså skønt at have fået svigerforældre, sagde han


Sikke en dejlig weekend.
Jeg havde godt nok tænkt at jeg skulle have flyttet en hel del i løbet af lørdagen, som så grundet vejret blev til absolut ingenting, men jeg satte mig med min opgave i stedet, og så løb tiden afsted.
Lørdag aften var vi inviteret til mine forældre til spisning, kæresten og mine forældre skulle mødes for første gang. Det må siges at være en stor succes. Der blev snakket og grinet, og min mor kommenterede at ENDELIG havde jeg fundet en ordentlig mand og ikke sådan en oppustet klæbrig én som jeg ellers har haft 😀
Min far var dog ved at falde ned af stolen når min kæreste ytrede at det var skønt at have svigerforældre igen, at det var rigtig mange år siden han havde haft det. Nu har mine forældre jo ikke kendt til vores forhold særlig længe, men stemningen var god og så er min kæreste jo ret så ligefrem, så den blev accepteret - herligt 💓
Min far har også mobberetten et stykke tid, eftersom min kæreste i sin ordstrøm fik påstået at have set en usynlig dreng, til stor morskab for hele selskabet 😄

Søndag er vores hyggedag, den eneste hvor vi begge har fri, og denne dag blev til en lille tur næsten øen rundt. Vi plejer ellers at tage i svømmehallen om søndagen, men forandring fryder som bekendt. Vi stoppede ved Basse-bo og fik taget dejlige billeder, blandt andet af os selv 💞

Hvor er livet skønt med den rette partner - Tak for dig Jørgen 💕
Næste weekend står på Bohemian Rhapsody i Rønne Bio og weekenden efter skal vi til afskedskoncert i MusikHuzet med Big Fat Snake. Det er vildt som jeg nyder at have fået musik ind i mit liv igen og jeg bliver ALDRIG træt af at høre Jørgen spille 🎸🎵🎶💖her kan du også nyde hans guitar - Rigtig god fornøjelse 😊


Ingen kommentarer:

Send en kommentar