søndag den 25. november 2018

Så gik den ikke længere!

Det har været en dejlig uge - igen.
Begivenhedsrig - igen.
Og jeg blev klogere - igen!

Jeg nyder virkelig at Nylars er overstået, det gør det noget nemmere at falde ordentligt til i Rønne, selvom jeg der er delt i to.... Nå, men det er mine egne blandede bolcher! 💞

Jeg er kommet igang med at strikke (bare lidt) på min maskine igen. Huset trækker virkelig kreativitet frem - ligesom nummerologien hentyder med det husnummer!
Det er et enten eller....
Det er dejligt, også det faktum at Jill presser på for at jeg skal komme tilbage og samle energi i min kreativitet og hun har jo ret - det er blandt andet deri jeg finder energien!
Her er et billede fra onsdags aften med sypigerne - vi enedes om en gentagelse næste uge, hvor Jill skal stå for undervisningen i juledekorationer - så i år får vi alle flotte og korrekt stukne juledekorationer!
Slet ikke så opgivende som de ser ud! 💕
Jørgen har været på kursus hele ugen, hvilket resulterede i at han havde fri lørdag! Sådan en mulighed skulle vi naturligvis ikke lade gå fra os, så vi nød dagen i byen, blandt andet med en tur på Gustav til en lækker frokost - og se her - det her er min ynglingsdrik - Jørgen på flaske 😍


På vores bytur fandt jeg også en svømmedragt, rigtig herligt at der så også var 30% tilbud på grundet Black Friday. Vi skal jo gerne i svømmehallen mindst en gang ugentligt, og det er altså bedst med en rigtig svømmedragt.

Søndag måtte jeg lige arbejde på min bachelor fordi - og nu kommer forklaringen på min overskrift - Nu gik den ikke længere!

I onsdags afbrød jeg samarbejdet med min bachelorkammerat, for vores syn på og intention med opgaven var altså ikke kompatibelt. Så jeg har fået tilladelse til at skrive min egen opgave, med afsæt i den empiri vi allerede har indsamlet. Jeg kunne for den sags skyld være startet helt forfra men det syntes jeg ikke at jeg har tid til.... Der skal afleveres en 40 siders afhandling d. 20. december... Problemet er bare at de første 5 uger af tiden allerede ER gået...
Så jeg smutter igen, jeg har lidt småtravlt ser du! Men jeg er lykkeligere nu, end jeg har været i mange uger, og det er det hele værd 😊🙋


Senere fik jeg dette billede med hilsen fra Jørgen og lillemanden som var på tissetur på Galløkken

Nå jeg graver mig ned igen - vi skrives ved 📚📙📝

Ingen kommentarer:

Send en kommentar