fredag den 16. november 2018

Så er lejligheden i Nylars afleveret - YES!

Jeg har haft mange gode timer i Nylars, jeg havde brug for tiden i Nylars, men nu er livet anderledes og jeg er igen Rønne-pige. Der er gået rigtig meget tid med at skulle ind om Nylars hver hveranden dag og tage lidt ad lidt med til Rønne, men det har været en god måde at gøre det på alligevel, da jeg ikke er blevet stresset på noget tidspunkt. Det skulle i så fald være over ikke at kunne tillægge min Bachelor nok opmærksomhed - men det er slut nu! Nu kan jeg hver eftermiddag og lørdag med, hellige mig opgaven - HERLIGT. Hvorfor ikke søndag? Fordi søndagen er kærestedag 💕

Men hvor tiden dog flyver... Vi nærmer os jo julen med hastige skridt, og vil du tro at jeg - af alle mennesker - har fået en kæreste der oprigtigt mener at et juletræ godt kan være et der står i potte?????????????????????? Potte??????????????????????? 
Nej det tror jeg ikke...................................! Men okay... På alle vores måneder sammen er det den eneste fejl jeg har fundet ved ham, og det er vel så til at leve med 😁
Nå, men vist nok for at bøde på skaden så kom han i går hjem med denne til mig 😄💕


Så okay, han er tilgivet - men han får ALDRIG et juletræ i en potte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄

I aften tror jeg vi nyder hinanden og livet i sofaen, jeg har bedt om at høre ham spille Blackbird, den er så smuk i sit guitarspil og han trænger til lidt udfordringer. Jeg har svært ved at forstå at jeg har kunnet leve uden musik i de forgangne år, bare fordi X-en ikke brød sig om musik, eller om det var for at eliminere mine behov og ønsker skal jeg ikke kunne sige, men NU 💕 her er musik så meget man ønsker og ind imellem danser jeg rundt i stuen, med Jørgen i mine arme - i aftes var det faktisk til en Wienervals  - wow - så bliver det ikke bedre! Og alle de gamle tekster... Dem kan jeg stadig!!!

Nå jeg må videre - her får du en ide om med hvad.... 


Nå ja, hvis du genkender adventstagen, så har du ret. Det er min - men den kan jo lige så godt også være her hos Jørgen, det er jo her jeg er hver søndag - MINDST 😄😃😁💕

Solen skinner, det er smukt vejr, fredag eftermiddag = weekenden står for døren, ja livet er skønt 💖



Ingen kommentarer:

Send en kommentar